Alla inlägg den 13 augusti 2008

Av Sofi - 13 augusti 2008 16:31

Idag kom då utställnigstältet som jag beställde i måndags. Det är ett lättviktstält beställt genom Royal Canin, så det är givetvis reklam på det och har Royal Canins röda färg, men med det priset som vi fick ge så tycket både Johan och jag att det är helt ok, och vadå då, vi ger faktiskt RC till våra hundar och tycker att det fungerar jätte bra, så varför inte göra lite reklam.

Och så tokigt ser det inte ut, eller hur?


Nu kan det var busväder bäst det vill när vi åker iväg ifortsättningen, vi kommer sitt under vårat färggranna tält och dricka kaffe och ha det gott.


Av Sofi - 13 augusti 2008 16:08

Nu har vi efter lång tid äntligen ställt tillbaka köksbordet som varit undanställt medans valparna har härjat och bott i köket. Så trevligt det blev med ett fullt möblerat kök. Den lilla pyssliga ådran i mig vaknar till liv och jag vill genast börja rota fram någon duk att lägga på bordet och ställa dit en blomma, men det får vänta tills en annan dag för idag har jag inte tid med att leta efter dukar och annat pyssel.


Visst finns det valpar kvar i köket, men de är inte där hela tiden och de tyckte de också att det blev trevligt, nu fick de ju lite mera gömställen att leka runt.


Nu är det även klart att Ebba ska flytta, det kommer att ske runt den 25 denna månad och nya hemmet känns jätte bra. Och i framtiden kommer Ebba att ställas ut, vilket är jätte roligt för oss som uppfödare.


Annars så gör jag inte så mycket annat är läser och har börjat fundera på mitt upplägg för HP kursen, det är inlämning på söndag och jag har precis kommit på att jag inte hinner göra något i helgen eftersom det är hundutställning. Jäklar vilken miss av mig, kan just undra hur jag ska hinna med att lämna in i tid.


Här kommer en trevlig liten bild på Liam och Neo som sover middag.



Ovido - Quiz & Flashcards