Alla inlägg den 14 augusti 2008

Av Sofi - 14 augusti 2008 16:01

Nu äntligen är jag hemma, fast inte i lugn och ro inte, nä för här ska det lagas mat till hungriga magar.


Patric och jag har varit hos frisören i dag på förmiddagen och klippt oss, så nu är vi så vackra och fina i håret, eller nja, nyklippta iallafall. När vi kom hem så for Johan, Max, Liam och jag iväg till Eskilstuna för att handla lite saker som vi behöver ha. Johan och grabbarna släppte av mig nere på stan och själva åkte de till Coop för att handla färg till Patrics rum.


Och jag gjorde mina planerade inköp på stan, det blev en hel del. Lite kläder, nytt batteri till klockan, hittade lite begagnad studielitteratur på Akademibokhandeln och sen hostmedicin på apoteket, sen kom Johan och grabbarna och plockade upp mej. Perfekt.


Nu har Johan åkt iväg för att jobba några timmar och jag och barnen ska försöka få mat i magen och sedan ska jag plugga lite.

Ovido - Quiz & Flashcards