Alla inlägg den 10 augusti 2008

Av Sofi - 10 augusti 2008 19:48

Jag kan känna att det räcker med regn för stunden, allt är blött och trist.


Johan och han systes sambo J har i panik i helgen varit tvugna att laga farmor & farfars tak på ett ställe, detta har gjorts mellan regnskurarna och det blev klart nu i kväll. Farmorn upptäckte tidigare i veckan att det droppade in vatten när det regnade och sådant är aldrig bra, utan bäst att åtgärda på engång, och så mycket som dom ställer upp och hjälper oss med både bl.a barn och hundar så hjälper vi gärna till.


Hundarna lyckades jag gå ut med mellan två regnskurar och det är både hundarna och jag nöjda med, iof så har jag regnkläder men det gäller att ha dom på sig också.


Nu ska jag fortsätta läsa HP och sen försöka komma i säng skapligt, men vi får se hur det blir med det.

Ovido - Quiz & Flashcards