Alla inlägg den 25 januari 2008

Av Sofi - 25 januari 2008 14:56

Idag känns det som om jag inte vaknat ordentligt, det känns som om jag går och halvsover hela tiden.


Morgonen ileddes med promenad till dagis med Liam, inte sjutton blev jag pigg inte. Drack kaffe hos mamma, höll på att somna i hennes sköna soffa, då gick jag hem istället....


Hemma så har jag inte fått något vettigt gjort, jag har tittat på mina böcker som ska läsas, lagt dom i en snygg och fin hög på databordet, men nä, läsa gör jag imorgon. Handlat har jag gjort och hämtat Liam på dagis.


Jag har även vinkat av Johan som åkte iväg med sitt jobb på kryssning, igentligen skulle jag ha följt med, men näääää, jag vill vara hemma och ta det lugnt, sen så blåser det och då vill inte jag åka båt för då blir jag sjösjuk, det är absolut inget roligt.


Resten av dagen ska jag göra ingenting har jag bestämmt. Jo, det förståss hundarna ska nog få komma ut en sväng och marsvinen ska få sitt, men annars så ska det bara mysas och pysas hela eftermiddagen och kvällen. Kan det bli bättre?

Ovido - Quiz & Flashcards