Alla inlägg den 17 januari 2008

Av Sofi - 17 januari 2008 17:03

Fy sjutton vilken dag.

Vaknade med ont i huvudet och det blev inte bättre trots att jag svalde ner en tablett, suck och stön, huvudvärk gör mig matt och illamående och idag var det migrän liknande. Har inte haft migrän på 1½ år och jag hoppas att det inte är det som är gå gång att komma tillbaka. 


Efter yttligare en tablett och Johans lagade mat så har nu äntligen huvudvärken och mitt illamående gått över.


Hundarna har varit ute och sprungit av sig på gärdet med Johan. Anouk har vi inga problem med inkallning på, men Himmla som varit helt omöjlig med allt som har med lydnad att göra har blivit jätte duktig och kommer på inkallningen nuförtiden. Jätte kul, hon har utvecklats mycket här efter jul.  Måste ta mig i kragen och försöka ta lite ny kort på hundarna, kan ju hoppas på bra och fint väder så vi kan göra det ute imorgon.

Ovido - Quiz & Flashcards