Alla inlägg den 21 januari 2008

Av Sofi - 21 januari 2008 17:05

Nu är den avklarad och mycket snurrar i huvudet, kan ju summera det hela med att det blev väldigt mycket info utan att jag själv känner mig så mycket klokare.


Men trevligt hade vi och en av våra faddrar sprang runt med kamera och fotade under luchen, förmodligen fastande man på någon bild.


Imorgon blir det skolan igen mellan 9.15-12, och eftersom jag bor där jag bor med usla bussförbindelser så åker jag hemifrån redan 6.50, KUUUUUUUL, eller kanske inte.


I marsvinshuset har det hänt en heldel under helgen. Storstädning, alla burar städade på en och samma dag. 3 djur flyttade till nya hem, lycka till med era ny familjemedlemmar.

Tråkig nyhet är att våran chinchilla Dotti har somnat in, förmodligen pga ålder, men ändå, lika sorgligt ändå. Vi saknar dig gumman.....


Jaha, bara att ta tag i högen med papper och annan info jag fick med mig hem idag.

Ovido - Quiz & Flashcards