Alla inlägg den 1 januari 2008

Av Sofi - 1 januari 2008 21:06

Inte något har vi gjort idag, inte mer än nödvädigt. Människor & djur har fått mat, men annars så har vi mest legat på soffan och tittat på TV.

Barnen har fått vara vid datorn och spelat och grejat, Max gick faktiskt iväg till sin kompis A och var där några timmar.


Matlagning blev det inte heller så mycket av då våran pizzabagare hade öppnings premiär efter ombyggnad, vi gick givetvis dit och inhandlade lite käk. Gott var det, har saknat hans goda pizza.


Min förkylning är inte bättre, snoret rinner och jag nyser hela tiden, känner mig "lite" matt i kroppen och kan inte begripa hur jag ska orka ordna mina djur till helgens utställnig i Sollentuna. Och på fredagen måste jag dit då jag faktiskt är domare och ska döma det ena BIS:et. Nåvä, det är ju flera dagar dit så det ska nog ordna sig.


Nu ska jag slänga mig i soffan och titta på TV, det är ju Bond, det går inte att missa.

Ovido - Quiz & Flashcards