Alla inlägg den 7 januari 2008

Av Sofi - 7 januari 2008 13:45

Nu när det är snö ute så är hundarna överlyckliga. Himmla bara ÄLSKAR snö, när vi släpper henne på baksidan av tomten så springer hon så snön bara yr, kastar vi sen snöbollar åt henne så fångar hon dom i luften och lyckan är för henne total.

Anouk är lite mera försiktig, hon gillar att springa men att leka i och med snön är inte så jätte kul.


Igår fick jag yttligare ett marsvin bokat, "lille" Faust ska flytta. Och i helgen som gick så flyttade det 4 marsvin, det märks kan jag säga, men platserna som nu är tomma väntar på att befolkas när kommande kullar dimper ner, tanken är att jag ska ha plats för nya små d.e white stjärnskott när dom föds, jag vill kunna behålla så många som möjligt ur de kullarna som är planerade då det är toppen kombinationer.


Min förkylning är återigen bättre, hoppas att det nu håller i sig. Och imorgon börjar barnen skolan igen, jag kan inte annat säga än att det ska bli rikigt skönt.

Ovido - Quiz & Flashcards