Alla inlägg den 13 januari 2008

Av Sofi - 13 januari 2008 16:50

Jo, vi har varit till Västerås och handlat lite bra i ha saker, bla. kläder till barnen, innebandyklubba (till Johan), badmintonrack (Max inköp för julklappspengar).


Passade även på att leverera ett marsvin till ny ägare och skulle igentligen varit förbi Michelle och hämtat lite studiematerial men det hann vi inte med då hon skulle iväg på ringträning med sin ena hund, tanken var att jag också skulle ringtränat med Himmla, men det fanns liksom inte tid till det igår.


Idag så tvättar jag, tvättberget krymper. Johan har fixat bilen och städat ur den, vilket var tvunget. Barnen har varit hos mormor på julgransplundring.


Jag har faktistk varit ute i solen en sväng med hundarna och när vi kom hem så fick Anouk springa lös på tomten en stund.


Nu ska jag återgå till min kökstjänst och baka iordning pizza till familjen.

Ovido - Quiz & Flashcards