Alla inlägg den 15 januari 2008

Av Sofi - 15 januari 2008 17:47

Känner att jag är otroligt dålig på att blogga just nu, känner mig bara trött och tråkig och det är ju inte så kul att dela med sig av det direkt.


Har iallafall fått iväg studieförsäkran till CSN, så det bör inte bli något ekonomiskt glapp i studiestarten, men man vet ju aldrig, skulle ju inte bli förvånad ifall det blir det ändå. Idag kom alla papper inför uppropet på måndag, då ska jag infinna mig på Mälardalens högskola 8.30 för registrering och övrig info. Spännande, känner att jag kommer att gå vilse direkt, jag som är van att vanka runt här hemma på våra ynkliga kvadratmeter, man kan undra hur det ska gå.


Idag for jag in till Katrineholm och hämtade Himmlas hundpass, så i framtiden kan vi åka och ställa henne i våra grannländer utan problem. Fast först tänkte jag nog försöka erövra ett cert på hemmaplan.


Fixat lite med marsvinen och klämmt och kännt igenom honorna som går/gått med hanar, har iallafall 1 dräktig hona, synd att dom andra känns tomma och fluffiga i sina magar bara. Ska vänta några dagar och sedan känna igenom dom honorna igen och se om det är någon skillnad, annars så är det bara att klia sig i huvudet och fundera ut andra bra kombinationer att sätta ihop. SUCK!!!

Ovido - Quiz & Flashcards