Direktlänk till inlägg 26 oktober 2007

Lite bättre & förberedelse inför imorgon

Av Sofi - 26 oktober 2007 18:16

Nu är huvudet lite bättre eller så är det värktabletterna som gör nytta, hursom så är det bättre och det är bra. Förhoppningsvis så kommer jag sova bra och vara kanon klar i huvudet imorgon, det kan behövas. Jag har fått ett infall och anmält mig för att göra högskoleprovet och det är imorgon, det ska bli kul och spännande och se hur det går, har aldrig gjort det förut.


Iallafall så har jag nu gjort iordning ett litet pennfodral med det som lär behövas imorgon (penna, sudd och linjal), även kallelsen till provet och legetimationen är nedpackad i väskan så nu är allt klart.


Halva familjen är iväg på Halloween disco, Johan tog med Max och Lovisa gick med någon kompis, hoppas att dom har en trevlig kväll. Barnen är utklädda, de blev så "söta" så......

Själv så är jag då hemma med Patric och Liam och vi ska nog mysa till med varsin glass och tända eld i kaminen också, då får vi en mysfaktor på 100% här inne.


God mys på er alla.....

 
 
Annakarin

Annakarin

26 oktober 2007 21:28

Vad duktig du är som vågar dig på högskole provet! Håller tummarna hårt för dig vännen!
KRAM
Annakarin

http://www.ezhar.com

 
Annie

Annie

26 oktober 2007 22:08

Lycka till på provet i morgon. Håller stenhårda tummar hela dagen för dej och ditt pennskrin :-)
Kramz

http://peek-a-boos.bloggagratis.se

 
Åsa

Åsa

27 oktober 2007 09:53

Har aldrig gjort det provet. Hoppas det går bra.
Kram Åsa

http://klackebo.bloggagratis.se

 
Ingen bild

Maria

27 oktober 2007 22:14

Hoppas det gick bra på provet idag. Du missade inget viktigt samtal på Nyhem, man fick inte reda på hur dom låg till eller så.
Det där kunde man lika gärna ha hoppat över. Men ni kanske får ut mer av det. Kram Maria

Från
    Kom ihåg mig
URL

Säkerhetskod
   Spamskydd  

Kommentar

Av Sofi - 4 februari 2009 18:02

kommer att ske på bloggen. Nya kommer att finnas på denna adress: http://kelamiza.blogspot.com/   Avslutar här med en utmaning som jag hittade på Himmlas uppfödares blogg. Jag brukar inte delta i utmaningar men den här är faktiskt helt i min smak och...

Av Sofi - 1 februari 2009 16:16

är jag i dag än vad jag varit tidigare i helgen, har legat nedbäddad i soffan under täcket både fredag och lördag, yr och ont i huvudet som bara den. Idag är det som sagt bättre och jag har kunnat sitta vid datorn och titta runt lite, anmält till en ...

Av Sofi - 30 januari 2009 18:45

Vaknade och hade ont i huvudet och på den vägen är det. Dagen har tillbringats i soffan under täcket, japp, jag fryser fast vi har eldat och har hela 22 grader inne, alvedon har tagits med jämna mellanrum för att hålla huvudvärken på rätt sida om smä...

Av Sofi - 26 januari 2009 12:09

Heba och Lena tar en liten paus i lekandet.

Av Sofi - 26 januari 2009 10:19

Jodå, redan på förmiddagen tog jag med mig Heba för en tripp till Västerås för att hälsa på Michelle, hundarna och katterna. Heba blev mycket glad över att få träffa sina kompisar Lady och Lena, båda av rasen Italiensk vinthund. Det blev en hel del l...

Ovido - Quiz & Flashcards