Direktlänk till inlägg 25 oktober 2007

Julklappshandling

Av Sofi - 25 oktober 2007 17:11

Det har jag ägnat mig åt nu på eftermiddagen. Detta har då skett via internet, skönt att slippa fara runt och leta efter det man vill ha i olika affärer, nu hade jag iof inte hittat detta ute i någon affär häromkring iallafall då det handlade om MODO prylar till Liam.

 Han är helfrälst i MODO och jag tycker det är jätte kul då många andra runtomkring här håller stenhårt på Färjestad (lite åt det galna hållet), så för att retas lite och även för att göra Liam lycklig så blir det någon liten MODO pryl i paket från tomten i år.


Ute i marsvinsrummet kommer det nog bäbisar snart, saffron honan Lena är jätte öppen, även p.e honan Klara borde föda snart, idag blev det klart att hon ska flytta till Norge efter kullen. Lena ska också flytta efter sin kull är det tänkt, vart är ännu inte bestämt.

 
 
Åsa

Åsa

26 oktober 2007 11:56

Hoppas det går bra med de väntade kullarna och mammorna.

När jag var barn höll de flesta här på Brynäs eller Leksand, men en tjej i klassen höll på Modo.

Själv var ju måttligt intresserad men valde att hålla på Brynäs *skratt*.
Berodde nog delvis på att min lile bror höll på Brynäs och hade en massa sådana prylar.

När Linnea var liten fick hon bla en haklapp som det stod Brynäs på.
Lite för att retas med min karl Ronnie för han håller på Leksand...

Brorsan han håller för övrigt fortfarande på Brynäs trots deras numer knackiga karriär !!

Själv håller jag inte på nåt lag!

http://klackebo.bloggagratis.se

Från
    Kom ihåg mig
URL

Säkerhetskod
   Spamskydd  

Kommentar

Av Sofi - 4 februari 2009 18:02

kommer att ske på bloggen. Nya kommer att finnas på denna adress: http://kelamiza.blogspot.com/   Avslutar här med en utmaning som jag hittade på Himmlas uppfödares blogg. Jag brukar inte delta i utmaningar men den här är faktiskt helt i min smak och...

Av Sofi - 1 februari 2009 16:16

är jag i dag än vad jag varit tidigare i helgen, har legat nedbäddad i soffan under täcket både fredag och lördag, yr och ont i huvudet som bara den. Idag är det som sagt bättre och jag har kunnat sitta vid datorn och titta runt lite, anmält till en ...

Av Sofi - 30 januari 2009 18:45

Vaknade och hade ont i huvudet och på den vägen är det. Dagen har tillbringats i soffan under täcket, japp, jag fryser fast vi har eldat och har hela 22 grader inne, alvedon har tagits med jämna mellanrum för att hålla huvudvärken på rätt sida om smä...

Av Sofi - 26 januari 2009 12:09

Heba och Lena tar en liten paus i lekandet.

Av Sofi - 26 januari 2009 10:19

Jodå, redan på förmiddagen tog jag med mig Heba för en tripp till Västerås för att hälsa på Michelle, hundarna och katterna. Heba blev mycket glad över att få träffa sina kompisar Lady och Lena, båda av rasen Italiensk vinthund. Det blev en hel del l...

Ovido - Quiz & Flashcards