Direktlänk till inlägg 24 oktober 2007

Sparsamt bloggande blir det

Av Sofi - 24 oktober 2007 18:08

Oftast när jag är inne och tänker blogga till det lite så går det inte, av känd anledning, därför blir det inte så mycket skrivet nu.


Iallafall så skulle jag fått hit marsvins spekulant idag, men det blev framskjutet då han hade blivit sjuk, säger bara en sak: drick varmt te och krya på dig, så hörs vi.


Annars är allt lugnt hos marsvinen. Har anmält till utställningen i Bredaryd och även betalt, inte i god tid då sista anmälningsdagen var idag, ute sent som vanligt.


Hundarna är aningen sega, det är ju kallt ute, ÄCKLIGT!!! Idag har de haft Vappis här och lekt, fullfart har det varit, så nu är både Himmla och Anouk utslagna och toksover för det.


Även ett samtal i skolan med Patric och hans fröken har det varit idag. Inget att klaga på där inte, vi kan vara stolta över pojken för han sköter sig utmärkt i skolan. På fredag ska jag in till Lovisas skola och träffa hennes mentor och höra hur det går för Lovisa i skolan.


Och ja just det, UTSIKT ringde idag och talade om att de kommer och gräver ner fiberkabeln v.45/46, då ni...då får vi hemtelefon och ett bredband som kommer att gå fort som vinden, KUL.

 

Från
    Kom ihåg mig
URL

Säkerhetskod
   Spamskydd  

Kommentar

Av Sofi - 4 februari 2009 18:02

kommer att ske på bloggen. Nya kommer att finnas på denna adress: http://kelamiza.blogspot.com/   Avslutar här med en utmaning som jag hittade på Himmlas uppfödares blogg. Jag brukar inte delta i utmaningar men den här är faktiskt helt i min smak och...

Av Sofi - 1 februari 2009 16:16

är jag i dag än vad jag varit tidigare i helgen, har legat nedbäddad i soffan under täcket både fredag och lördag, yr och ont i huvudet som bara den. Idag är det som sagt bättre och jag har kunnat sitta vid datorn och titta runt lite, anmält till en ...

Av Sofi - 30 januari 2009 18:45

Vaknade och hade ont i huvudet och på den vägen är det. Dagen har tillbringats i soffan under täcket, japp, jag fryser fast vi har eldat och har hela 22 grader inne, alvedon har tagits med jämna mellanrum för att hålla huvudvärken på rätt sida om smä...

Av Sofi - 26 januari 2009 12:09

Heba och Lena tar en liten paus i lekandet.

Av Sofi - 26 januari 2009 10:19

Jodå, redan på förmiddagen tog jag med mig Heba för en tripp till Västerås för att hälsa på Michelle, hundarna och katterna. Heba blev mycket glad över att få träffa sina kompisar Lady och Lena, båda av rasen Italiensk vinthund. Det blev en hel del l...

Ovido - Quiz & Flashcards