Direktlänk till inlägg 24 april 2008

Första kursen godkännd och klar

Av Sofi - 24 april 2008 06:43

Har precis varit ute och kollat min student mail, hade fått resultaten från min sista EXA i första kursen, och den var godkänd, jag är nu nöjd och glad för nu har jag samlat ihop hela 15 högskolepoäng av 15 möjliga utan att göra om något av mina arbeten. Bra start på dagen.


Har även hunnit med morgonrundan med hundarna så nu väntar dom sådär lagom ivrigt på mat, båda ligger i soffan och halvsover.


Jag har även hunnit med att skriva ned lite utelekar som vi ska roa oss med idag när vi är ute på min VFU-plats, hittade då också en rörelsesaga som verkar kul, vi får se om jag hinner med att berätta den för barnen den här veckan, lite knappt om tid nu.


Åter till allt som ska göras innan jag ska iväg.

 
 
Michelle

Michelle

24 april 2008 18:17

Gratis til dit godkännda resultatt.

http://www.nattmygarns.bloggagratis.se

 
Sofi

Sofi

24 april 2008 18:20

Och hur är det med svenskan, blivande svensk läraren. Eller är det månne en pik ang. min stavning i rubriken :)

http://hemgardens.bloggagratis.se

Från
    Kom ihåg mig
URL

Säkerhetskod
   Spamskydd  

Kommentar

Av Sofi - 4 februari 2009 18:02

kommer att ske på bloggen. Nya kommer att finnas på denna adress: http://kelamiza.blogspot.com/   Avslutar här med en utmaning som jag hittade på Himmlas uppfödares blogg. Jag brukar inte delta i utmaningar men den här är faktiskt helt i min smak och...

Av Sofi - 1 februari 2009 16:16

är jag i dag än vad jag varit tidigare i helgen, har legat nedbäddad i soffan under täcket både fredag och lördag, yr och ont i huvudet som bara den. Idag är det som sagt bättre och jag har kunnat sitta vid datorn och titta runt lite, anmält till en ...

Av Sofi - 30 januari 2009 18:45

Vaknade och hade ont i huvudet och på den vägen är det. Dagen har tillbringats i soffan under täcket, japp, jag fryser fast vi har eldat och har hela 22 grader inne, alvedon har tagits med jämna mellanrum för att hålla huvudvärken på rätt sida om smä...

Av Sofi - 26 januari 2009 12:09

Heba och Lena tar en liten paus i lekandet.

Av Sofi - 26 januari 2009 10:19

Jodå, redan på förmiddagen tog jag med mig Heba för en tripp till Västerås för att hälsa på Michelle, hundarna och katterna. Heba blev mycket glad över att få träffa sina kompisar Lady och Lena, båda av rasen Italiensk vinthund. Det blev en hel del l...

Ovido - Quiz & Flashcards