Alla inlägg den 16 april 2008

Av Sofi - 16 april 2008 16:56

har jag varit idag. Förmiddagen tillbringades i skogen med alla barnen på förskolan, och det var ju inte den varmaste dagen den här veckan direkt utan mulet och grått. Trots detta så knallade vi iväg till skogen och plockade vitsippor, fikade och lekte. När vi kom tillbaka så tog jag lite rast och satt och slappade i personalrummet, vilket var dumt gjort för jag blev så attans frusen och trött och orkade knappt röra mig sen på eftermiddagen.


Nu är jag iallafall hemma och ska ta och fixa lite mat till mig, Johan den rackaren står för maten den här veckan och han passar på att laga sådant som jag inte äter (tycker om), tur att jag ätit på förskolan, så nu räcker det med gröt för min del ikväll.


Hos marsvinen händer det inte mycket nu igen, väntar på att tre honor ska föda, den ena kullen blir nog endast en keldjurs kull, den andra är en aby kull och den tredje blir vita eller/och cream. Kul med lite blandning på kullarna.


Pratade med Michelle igår, vi ska nog försöka göra ett besök på hundutställningen i Västerås i helgen (lördagen), tänkte passa på att köpa nytt halsband till Himmla då hennes förra har gått sönder och det nya jag köpte förra veckan var lite litet och passar utmärkt på Anouk iställlet. Sen är det lite annat som jag vill passa på att köpa när nu ändå tillfälle ges.

Ovido - Quiz & Flashcards