Alla inlägg den 13 april 2008

Av Sofi - 13 april 2008 11:12

Det gick helt ok för mig, resultat mässigt iallafall. Keilir knep sitt sista cert och blev BIR-r och kan numera titulera sig Svensk Champion, och Otia fick även hon ett cert (sitt första), Diablo fick bra bedömning och poäng men eftersom han är junior så blev det inget cert då det bara är BIR-j och BIRr-j som får cert.


Själv så hade jag en djävulsk huvudvärk och var i mitt tycke ganska sur och osocial, gjode dock mitt bästa för att vara trevligt. Vid lunch så var det riktigt illa, men som tur var så var utställningen på hemmaplan så jag gick hem och tog en paus i lugn och ro. När mina djur var utställda och klara packade jag ihop dom och såg till att Lovisa tog hem dom och stoppade dom i sina burar igen, själv gick jag hem och lade mig på soffan och sov några timmar.


Idag är det något bättre i huvudet men hundkursen som börjar idag får vara, jag går dit nästa vecka idag går det bara inte.


Nu sak jag ta och uppdatera marsvinens hemsida lite med resultaten från igår. Sen är det några djur som har flyttat och Faust är bokad, han flyttar i samband med SM.

Ovido - Quiz & Flashcards