Alla inlägg den 8 april 2008

Av Sofi - 8 april 2008 17:37

Känns att det har varit ny kursstart, jag blir rätt stressad av det då det är så mycket ny information och även nya personer i gruppen och nya lärare, det snurrar bra i huvudet just nu. Många tankar och funderingar, pluss att det är dax för VFU igen nästa vecka och veckan efter. Intensiv start kan man ju lungt säga.


Sen blir jag inte frisk ifrån förkylningen ordentligt heller, har till och med fått någon släng av infektion i ögat också, kul och snyggt värre.


Annars så leker livet och allt är lugnt.


De utlovade bilderna på köket och röran uteblir då jag hela tiden glömmer att ladda upp bilderna från kameran till datorn, men det kommer när mitt minne återkommer.


Kan tala om att jag börjat trimma lite på marsvinen som ska ställas ut på lördag, nu återstår det bara att se om jag orkar fortsätta också.


Hundarna tar allt med ro, de gillar att titta på när Johan sågar, bygger och fixar. Anouk tycker dock att nya huset är lite otäckt, luktar konsigt och sen finns det ju en trapp man måste springa i för att ha kolla på alla människor i huset, jobbigt värre. Men ibland, rätt ofta så knölar hon ned sig i fåtöljen och snarkar, i natt så sov hon där fast det fanns plats i soffan. Knäpp hund det där. Himmla hon sover ALLTID i soffan, skulle aldrig falla henne in och ligga en hel natt på golvet eller trångt i en fåtölj, finns inte helt enkelt.


Näpp, nu ska jag återgå till min läsning av "Grundläggande matematik".

Ovido - Quiz & Flashcards