Alla inlägg den 10 april 2008

Av Sofi - 10 april 2008 14:30

Känns som om det är helg nu, har varit i skolan för sista gången denna vecka och är nu ledig fram till måndag. Det jag ska satsa på är att ta det lugnt och bli frisk, det är ju VFU i två veckor sedan och jag vill inte missa en endaste dag för då måste jag ta igen det en annan gång och det strular till det ordentligt i schemat. Alltså är det varmt te och försök till tystnad för min del, halsduk på, varma skor och tröjor o.s.v.....kan undra hur det ska gå.


Shoppade loss på 25 kilo hundmat idag, tur att vi har säckkärra när man ska ha in det ifrån bilen, köpte även ett nytt fint halband till Himmla, kunde inte låta bli, det hängde där på kroken och blänkte så fint.


Jönsson katten var ute och fick stryk igårkväll och har idag lite ont i höger framben, hoppas att det är övergående och att det blir bättre under dagen, annars så kankse vi ska ta och vara lyckligt glada över att han är försäkrad.


Har samlat på mig yttligare 1,5 högskkolepoäng till eftersom min första VFU period och mina tankar och anteckningar om den blev godkänd. Känns bra, nu väntar jag bara på besked om min EXA3, är den också godkänd så har jag klarat hela första kursen utan att göra om något. Skulle ju vara himla skönt.


Ovido - Quiz & Flashcards