Direktlänk till inlägg 14 december 2007

Besiktat bilen

Av Sofi - 14 december 2007 08:52

Nu har jag varit iväg och besiktat bilen, lite kvar att fixa på den var det men det blev inte körförbud iallafall utan "bara" ombesiktning om en månad.

SÅ skönt att ha en egen bil att åka i igen och slippa låna, HÄRLIGT!!! och det passar utmärkt att den blev ok nu till helgen då vi ska iväg till HUND-07 på söndag och imorgon så kanske jag måste till marsvinsutställningen i Västerås och lämna 4 marsvin som ska flytta.


Fick även besked från CSN att studielånet är beviljat, så nu finns det inget som stoppar, det är bara att sätta igång och plugga i mitten av januari.


Hurra vad  trevligt allt är, det mesta verkar gå vägen just nu, kan inte låta bli att vara lite negativ och fundera på vad som ska gå snett. 

 
 
Natalia

Natalia

16 december 2007 19:37

Åh faraohundar, de är fina (och väldigt lika podenco andaluz ;))! Var det svårt att "lära" dem följa med när man åker inlines? Jag är mest rädd för att när min hund väl drar igång så får jag inget stopp på honom?! Eller din man kanske har hundarna lös när han åker inlines? Ska bli himla spännande iaf :)

http://hellopiggy.bloggagratis.se

Från
    Kom ihåg mig
URL

Säkerhetskod
   Spamskydd  

Kommentar

Av Sofi - 4 februari 2009 18:02

kommer att ske på bloggen. Nya kommer att finnas på denna adress: http://kelamiza.blogspot.com/   Avslutar här med en utmaning som jag hittade på Himmlas uppfödares blogg. Jag brukar inte delta i utmaningar men den här är faktiskt helt i min smak och...

Av Sofi - 1 februari 2009 16:16

är jag i dag än vad jag varit tidigare i helgen, har legat nedbäddad i soffan under täcket både fredag och lördag, yr och ont i huvudet som bara den. Idag är det som sagt bättre och jag har kunnat sitta vid datorn och titta runt lite, anmält till en ...

Av Sofi - 30 januari 2009 18:45

Vaknade och hade ont i huvudet och på den vägen är det. Dagen har tillbringats i soffan under täcket, japp, jag fryser fast vi har eldat och har hela 22 grader inne, alvedon har tagits med jämna mellanrum för att hålla huvudvärken på rätt sida om smä...

Av Sofi - 26 januari 2009 12:09

Heba och Lena tar en liten paus i lekandet.

Av Sofi - 26 januari 2009 10:19

Jodå, redan på förmiddagen tog jag med mig Heba för en tripp till Västerås för att hälsa på Michelle, hundarna och katterna. Heba blev mycket glad över att få träffa sina kompisar Lady och Lena, båda av rasen Italiensk vinthund. Det blev en hel del l...

Ovido - Quiz & Flashcards