Alla inlägg den 29 december 2007

Av Sofi - 29 december 2007 19:44

Idag så har jag haft storstädning hos marsvinen, lika bra att passa på när det är skapligt varmt så att dörren kan vara öppen. Trots att regnet hängde i luften så var det skönt inne i rummet och när allt var klart var luften fräsch och fin, fast jag sopat golvet noga. Flyttade runt lite i burarna, så nu är både marsvine och jag nöjda.


Inne håller Himmla på att driva oss till vansinne med sin julklapp, en pipleksak iform av en panda. Den är jättekul att leka med och den piper HELA tiden. Nåväl, jag klagar inte, det är faktiskt kul att se hur mycket hon uppskattar leksaken, första gången faktiskt som hon verkligen leker och inte bara biter sönder.


Storebror ringde i dag och bjöd in till den årliga nyårsfesten. Vi är några familjer som träffas och äter god mat, dricker lite gott vin och pratar fram till midnatt, nja, dom som orkar vara vakna så länge vill säga, själv så är jag ju en tröttmössa som gärna går hem och sover.

Ovido - Quiz & Flashcards