Alla inlägg den 19 december 2007

Av Sofi - 19 december 2007 16:13

Igen. Väldans vad bilåka det blev på engång bara för att bilen fungerar, man är ju helt hopplös.


Idag så var jag in på Lidl och handlade, mat till både oss och till marsvinen. En vända in på Granngården för att handla pellets till marsvinen. Hämta Lovisa på skolan, dom slutade tidigare och inte ville hon vänta på bussen inte.


Var in till veterinären med Himmlas stamtavla så de kan skriva iordning hundpasset åt henne, nu ska jag bara komma ihåg att ringa i mellandagarna och se om dom är klara då med passet.


Hem för att laga mat och sedan försöka att ta det lugnt en stund, inte lätt då Max och Liam i det närmaste klättrar på väggarna nu. Deras hosta är ngt bättre men inte bra och börjar dom springa runt och härja så är den absolut inte bra. Så mao så har jag två rejält uttråkade pojkar och det medför bus och bråk i parti och minut. KUL!!!!


Ute hos marsvinen väntar jag en d.e white kull, den tror jag blir helt ok, inte super snygg men ok. Annars så är allt lungt, inget att trimma just nu, börjar trimma inför Sollentuna efter nyår, jag har ju vita, så varför stressa.

Ovido - Quiz & Flashcards