Alla inlägg den 11 december 2007

Av Sofi - 11 december 2007 11:29

som varit trasig i över ett år och som vi lagt en attans massa pengar på att laga börjar nu bli färdig för besiktning iallafall. Jag har varit duktig och gjort grovjobbet med att beställa tid för besiktning och sett till att bilen är påställd igen så vi får åka med den (pust, jobbigt). Johan har gjort det lätta jobbet :) så som att svetsa grenrör, byta lite lampor mm. Nåvä, på fredag så åker jag in till Katrineholm 6.50 för att beskikta och sen får vi se hur det går och vad mer som måste åtgärdas för att den ska bli helt ok.


Saknar att köra runt i min bil.

Av Sofi - 11 december 2007 10:03

Sådär ja, igår fick besked ifrån högskolan att jag blivit antagen till mitt första val. Det lutar åt att det blir högskolestudier några år framåt för mig. Och vad blir jag i slutändan då? jo lärare i de tidiga åldrarna. Spännande och roligt ska det bli.


Igår kom det även en marsvinskull, det var cream honan Otia som födde sin kull, resultatet blev så här: 1 self d.e white hane och 1 cream hona. Den lilla cream honan ska säljas då jag kommer att behålla hanen till vidare avel.

Ovido - Quiz & Flashcards