Alla inlägg den 31 december 2007

Av Sofi - 31 december 2007 23:01

Önskar jag alla bloggläsarna.


Har varit iväg på nyårsfest och är redan hemma. Finns 2 orsaker till det, och den första och viktigaste är att både Johan och jag ville att hundana skulle komma ut och kissa innan värsta fyrverkerierna börjar, så då gick jag hem för förkylningen har inte blivit bättre och längtan efter sängen är större än längtan efter tolvslaget (detta är anledning nr:2).


Tråkigt nog har vi upptäck att Himmla är rädd för smällarna och klantigt nog har vi inte varit förutseende och pratat med veterinären om hjälp. Nu lyckas vi hjälpa Himmla trots allt genom att lägga ett täcke över vardagsrummsbordet så hon får en koja att krypa in i, fungerar bra. Men nästa år ska vi ha bunkrat upp med div hjälpmedel så hon kan slappna av och njuta av tillvaron istället.

Anouk är lugn och fin och ligger i soffan och sover, skönt.


Nu ska jag fixa lite gott att knapra på och lägga mig i sängen och slappa, kanske är jag vaken när 2008 börjar, annars lär jag nog vakna av alla smällare. Dom är som galna här i Julita.


Gott Nytt År och sov gott när ni väl kommer i säng.

Ovido - Quiz & Flashcards