Alla inlägg den 6 december 2007

Av Sofi - 6 december 2007 19:54

Dagarna går och inte så mycket händer, tycker jag iallafall.


Jag städar lite burar, fixar och trixar lite i marsvinsrummet. Diskar, lagar mat, tvätten, ja, de vanliga tråkiga vardagsgrejorna.


Lite roliga saker som hänt senaste dagarna är att jag har fått bokningar på marsvin som kommer att flytta nu i december, kan säga att det blev en liten hastig åtgång på hanar, trevligt måste jag säga.

Och nu är det nästan läge att börja trimma djuren som ska iväg nästa helg på utställning, jösses vad tiden går.


Och det är även dax att börja på att förbereda sig på allvar till hundutställningen nästa söndag, det är ju Hund-07. Himmla ska badas i tid, kolla så jag har alla kläder iordning, skulle nästan själv behöva ta en sväng till frissan, men f-n vet om jag hinner.

Ovido - Quiz & Flashcards