Alla inlägg den 7 december 2007

Av Sofi - 7 december 2007 18:49

Hela förmiddagen var lugn, Patric och Liam satt och ritade och pysslade under strömavbrottet, själv satte jag mig i soffan (med pannlampa på) och läste sista Harry Potter boken (är ett stor fan av H.P), den tog nästan slut då jag fortsatte att läsa även när strömmen kom tillbaka. Men så kom Johan hem och tyckte vi skulle äta mat, så boken fick vacket läggas åt sidan.


Nu har Liam bett om att få gå och lägga sig då han är trött och jag är inte sen att hänga med, då kan jag läsa klart boken, vill se hur den slutar.


Natti natti på er, för jag lär somna när jag lägger undan boken.

Av Sofi - 7 december 2007 06:35

Idag är det dax igen, strömmen bryts i hela Julita idag mellan 8-12, andra gången på 2 veckor, underhållsarbete av ledningarna är det vissa. Skit kul är det iallafall inte, men jag får väl ta och läsa en bok för att få den tiden att gå, i strearinljusets sken då.


Det är bara att börja förbereda kaffetermosen och fixa fram ljus.

Ovido - Quiz & Flashcards