Alla inlägg den 23 januari 2009

Av Sofi - 23 januari 2009 18:50

och inte har jag så mycket att dela med mig av direkt. Skolan tar sin tid, inte för att jag behöver vara där så mycket men det är en heldel som måste läsas till varje gång. Är mest trött just nu, antagligen den mörka och tråkiga årstiden som gör sig påmind skulle jag tro. Trist är det iallafall att vara trött hela tiden.


Hundarna mår bara bra, Himmla har efter sitt löp blivit som en busig valp. Hon har så mycket hyss och bus för sig så jag blir galen ibland, och när jag blir som mest irriterad kommer hon och lägger sitt huvud i mitt knä och tittar på mig med sina bärnstensfärgade ögon, precis som om hon vill säga: Men matte inte är du väl sur på lilla lilla söta rara mig? Och nä givetvis kan jag inte var sur eller irriterad på Himmla någon längre stund inte, hon är bara för go, rar och älskvärd, så det går bara inte.

Ovido - Quiz & Flashcards