Alla inlägg den 8 januari 2009

Av Sofi - 8 januari 2009 09:54

hur lång tid det tar innan kursansvarige svarar på mitt mail som jag nydligen har skickat iväg. Hoppas detta löser sig snabbt så jag slipper tjata om detta och pengarna från CSN kommer som de ska, blir så jobbigt annars, och det tar onödig energi och tankekraft också.





Av Sofi - 8 januari 2009 06:49

Jo, jag skrev ju lite om Liams trotsålder igår, snacka om tvära kast i humöret. När han gick och la sig och skulle sova så var han så gosig och pussig och skulle bara kramas, hela tiden. Inte hade han något minne av någon ilska under dagen inte, nähädå, han hade enligt honom själv varit bara glad och snäll, inte arg någon gång alls :) Max fick till och med en godnatt kram och puss av honom. Söt kille det där.


Idag på morgonen har jag faktiskt fått in lite höskolepoäng, dock inte allt, jag saknar fortfarane för de första ämnesveckorna, så jag lyckades surna till igen här på morgonen och skriver ett mail till kursansvarige, men på något vis lyckades jag radera det hela när jag skulle skriva under med mitt namn och vilken grupp/kurs jag tillhörde. Nu måste jag skriva om det, fast inte precis just nu, för det orkar jag inte. Synd att allt inte bara kan fungera lite smidigt ibland.

Ovido - Quiz & Flashcards