Alla inlägg den 18 januari 2009

Av Sofi - 18 januari 2009 14:42

Undrens tid är inte förbi, det krävdes endast ett mail till nya kursansvarige för förra terminens kurs och vipps så kom mina saknade poäng in, jag är mäkta förvånad över att det gick så smidigt. Nu kan jag helt släppa den terminen och helt koncentrera mig på denna, helt underbart.


Har idag tagit vara på att det inte är så kallt ute och varit på promenad med hundarna. Himmla och Heba fick gå tillsammans och skötte sig fint, Neo fick gå själv med mig och även han knallade på fint och jag roade honom med att gömma godis lite här och var under promenaden, det gillade han och var mycket duktig på att snoka reda på gottiset som låg gömt under någon sten eller satt fast på något träd. Nu är det lugnt här hemma, Heba sitter i soffan och tittar ut, Himmla sover och Neo är med Johan till Farmor och Farfar och fikar. Själv ska jag ta och läsa klart det vi har att läsa tills imorgon, det handlar om barn med olika handikapp och hur man kan jobba/prata med dem för att de ska må bättre och bli trygga i tillvaron, mycket intressant.

Ovido - Quiz & Flashcards