Alla inlägg den 31 juli 2007

Av Sofi - 31 juli 2007 19:57

Glömde bort att jag ville visa en bild på Anouk som vi tog i söndags på utställningen.


Hon är aldrig utställningstränad, men med sin uppfödare i andra änden av kopplet så fick vi se att det var inga problem att ställa upp henne.


Johan och jag blev mycket stolta över att Anouk var så samarbetsvillig och vi fick verkligen se att hon är en superfin hund, visste vi iof redan, men som ägare blir man aningen blind ibland.

Av Sofi - 31 juli 2007 19:43

har jag gjort idag med familjen. Vi tog en tur till Parken Zoo i Eskilstuna, mycket trevligt och uppskattat av hela familjen.


Många trevliga och mysiga djur knallade runt i sina hagar och blev fotograferade med en sällsynt iver av mig, dom som känner mig vet att jag inte är speciellt flitig med kameran, men idag så var det andra takter. Men bilder kommer kanske imorgon, idag orkar jag bara inte.


När vi kom hem var det bara att ta tag i städning, mat och bak. Liam fyller hela 3 år imorgon och då ska det vara städat, fint och nybakad tårta. Ena tårtbotten är klar, om jag nu inte brände den i ugnen, nästa tar jag imorgon bitti när jag vaknar.


Det enda som är kvar att göra nu i kväll är att få barnen i säng och paketera in presenterna, sedan ska jag krypa ner och mysa i sängen framför TV:n.


Jo, just det, vi har fått marsvinsbäbisar, en pet-kull, mao, en keldjurskull, söta som alla bäbisar förståss,  det blev 3 hanar o 1 hona, vi får se om honan stannar, det är inte säkert.

Ovido - Quiz & Flashcards