Alla inlägg den 3 juli 2007

Av Sofi - 3 juli 2007 19:51

Fick lite av allt som var planerat gjort idag iallafall.


Mamma var här och lämnade plantor, lite har jag till och med planterat i rabatten. Duktiga mej. Och Himmla blev som förväntat löjligt glad över att träffa "sin" mormor.


På eftermiddagen blev vi hundvakt åt svärmor & svärfars hundvalp Vappis, gick jätte bra. Våra hundar och Vappis fungerar utmärkt ihop och leker fint, eller Anouk och Vappis leker, Himmla anser mest att dom är otroligt pinsamma när dom håller på, hon ligger helst på soffan och sover.


Inte kom vi in till stan, vi hamnade nere på pizzan och åt lite onyttig mat istället.


Lite hundbilder bjuder jag på idag, det är när hundarna passar på att vila, även Liam kröp upp och vilade lite.

Av Sofi - 3 juli 2007 10:41

Idag så kommer mamma hit och lämnar lite plantor och bullar som hon bakat, Patric fyller ju år snart och jag tycker det är dödstrist att baka just nu. Så jag antar barnen och jag får äta en trevlig lunch ihop med mamma idag. Himmla lär bli jätte lycklig när mormor duker upp, hon älskar "sin" mormor.


På eftermiddagen blir det träning med Himmla, ja idag också, alla dagar. Anouk får även hon lite träning, vad det blir får vi se.


Skulle även behöva städa några marsvinsburar idag, har några kvar att göra rent, fast det kan vänta om jag inte hinner med det.


Eventuellt blir det en tur in till stan (Katrineholm) för att köpa bildelar till våran stora bil, den har nu stått trasig i över ett halvår. Vi får se när Johan kommer hem.


Sen är det det vanliga som ska göras, laga mat, vara social med barnen, lite iallafall :)


Nu ska jag ut i rabatten och kika, svärmor var här och planterade något efter att jag gått och lagt mig igår kväll, spännande.


Ovido - Quiz & Flashcards