Alla inlägg den 2 juli 2007

Av Sofi - 2 juli 2007 19:51

Har nu varit ute med hundarna igen och kommer hem nöjd och lycklig över att Himmla har sprungit som hon ska, äntligen tar hon ut stegen ordentligt och är verkligen framåt, så skönt att se att träningen går framåt. Hoppas bara att det visar sig i utställningsringen också.


Och ja, jag har varit duktig och planterat tomat plantorna, fast dom ser rätt vissna ut trots att dom fått vatten. Nåväl dom rätar nog upp sig under natten, hoppas jag, för det är nog så mumsigt att kunna plocka egna tomater på tomten.

Av Sofi - 2 juli 2007 14:44

Efter att jag tagit en varm promenad med hundarna så trodde jag att det skulle vara skönt med ett dopp i poolen, men nä, det var det inte. Det var as kallt. Men barnen badar på i det jag tycker är iskallt.


Var en sväng till svärmor och hämtade tomatplantor på förmiddagen, dessa måste nu planteras ner i jorden innan dom dör, alltså nu, så det är nog bäst att jag går och gör det.

Ovido - Quiz & Flashcards