Alla inlägg den 4 juli 2007

Av Sofi - 4 juli 2007 20:08

Och här är bilden på han som föddes idag, fortfarande lite blöt efter födseln. Barnen döpte honom till Uggla, jag döper nog om honom.

Av Sofi - 4 juli 2007 19:59

Usch och fy och blä, så kan man nog sammanfatta dagens väder.


Har idag fått yttligare en marsvinsbäbis, det var Senni som fick en stooooor saffron hane, han vägde hela 141 gram. Både mor och son mår fint.


Fick min slutdialog i marknadsföringen avklarad idag, slutbetyget blev VG, jag är mycket nöjd med det då jag trodde att det skulle gå uselt.


Hundarna har fått haft en vilodag idag, ingen av dom gillar vädret direkt utan vill in nästan på en gång. Skit tråkigt att gå ut med dom när det är så.


Imorgon ska jag in till stan och besöka optikern, inte värst spännande då det alltid visar sig att jag måste ha nya glasögon, och det kostar en himmlans massa pengar. Jag ska även passa på att inhandla presenterna som fattas till Patric, han fyller hela 8 år på måndag. Uj, vad tiden går.

Ovido - Quiz & Flashcards