Alla inlägg den 26 juli 2007

Av Sofi - 26 juli 2007 18:40

Idag var det då dax för besök på arbetsförmedlingen, dom bjöd inte på några större nyheter, men jag fick en liten handlingsplan, kul värre.


Efteråt så gjorde jag och småkillarna något mycket roligare, vi var till Liams gudmor & och idol Sabina, även mannen i familjen, Magnus är en stor favorit, vilket vi i familjen får höra ofta och mycket. Medans barnen lekte så satt vi och småpratade och åt blåbärspaj, jodå, barnen fick dom också, jag lovar.


Hos marsvinen är det lugnt nu, nästa kuliga kull som väntas är SCh Hemgårdens Alda mamma till, där väntas det d.e white, snygga misstänker jag att dom blir också, eftersom det är min Faust som är pappa, nice.....Sedan efter kullen ska Alda säljas, blink, blink till alla som vill ha en d.e white hona.


Nu kom Johan hem från jobbet, dax att vara social fru med andra ord.

Ovido - Quiz & Flashcards