Alla inlägg den 25 juli 2007

Av Sofi - 25 juli 2007 20:17

Och här hoppas det, av hela familjen. Max har nu även lärt sig att göra volter under sina studs, spännande....Svärfar tycker att det är så spännande så han måste gå hem, säger ju en hel del.

 Även jag hoppar, skit kul.


Som jag skrev förut så var grannen här, trevligt.  Även hans barn provade på studsmattan, fast dom är igentligen lite små, men kul tyckte dom att det var.


Har idag anmält intresse på katt från ett katthem, nu får vi se om den lilla blir vår eller om vi får vänta lite till.


Nu ska jag lägga Liam och mej för att sova, det är skönt när det är min tur att lägga honom, jag är ju liksom lite kvällstrött (och morgontrött).

Av Sofi - 25 juli 2007 15:32

Och som gubben i lådan dyker jag upp igen. Under min tystnad här så har jag gjort saker jag tycker om, dvs. vara med familjen, läsa en god bok, ta hand om mina djur och framförallt att ha tid med det.


I söndags var vi på hundutställning i Västerås, kul, Himmla fick bra kritik och visade sig bra, nu ska vi träna och bygga lite bättre muskler så blir det ännu bättre, kul, kul.


Nu ska jag gå ut, grannfan har kommit och vill umgås :)

Ovido - Quiz & Flashcards