Alla inlägg den 30 november 2007

Av Sofi - 30 november 2007 15:33

Och här kommer bildbevis på hur duktig jag varit med kalendrarna.                                      
                                                 

Och ja, det är jag själv som har broderat dom, men det var livet innan det 4:e barnet, marsvinen och hundarna, ja i ett annat liv alltså (känns det som).

Av Sofi - 30 november 2007 15:02

är nu klara och två hänger redan på väggen, de andra två ska upp inom den närmsta timmen.

Jag har tillbringat 3 timmar med att slå in småpaket (96 st) till dessa medans barnen var i skolan, och varje år säger jag samma sak: ALDRIG MER!!! men jodå, nästa år sitter jag på golvet och slår in dessa små jä-la paket. Förmodligen är det barnens glädje varje dag när dom öppnar sina småpaket med liten sak i som gör att det är värt besväret.

Nåväl, jag är mycket nöjd med resultatet och jag känner mig mycket nöjd över mig själv.


Himmla blir idag aningen bortskämd, fyller man år så gör man och det ska firas, hittills har hon firat det med att äta ett halvt paket varmkorv. Grisöra och tuggben blir senare ikväll.

Av Sofi - 30 november 2007 06:37

Idag så fyller våran Himmla 3 år, goa rara Himmla redan 3 år, fast ska jag vara ärlig så har hon fortfarande valpsinnet kvar.

Senare idag så väntas det paket till "lilla" hunden, som vanligt.


Men nu ska det bryggas kaffe och fixas fika korg, det är adventsmorgon i kyrkan tillsammans med skolbarnen och sedan adventsfika i respektive klassrum. Jag ska följa med Max och Johan följer med Patric. Det är alltid lika mysigt denna dag och vi försöker att alltid vara med på den.


Full fart mot frukosten och packningen av 2 fikakorgar.

Ovido - Quiz & Flashcards