Alla inlägg den 28 november 2007

Av Sofi - 28 november 2007 19:16

Idag så har jag haft huvudet med mig ordentligt.


¤Jag har kommit ihåg att betala räkningarna, i tid till och med. Det är bra...

¤Kom ihåg att ringa veterinären för att kolla Himmlas rabies prov. Det var bara goda nyheter, rabies vaccineringen hade tagit som den skulle och nu ska bara hundpasset skrivas och betalas, sen är det klart.

¤Bakar bröd, vilket är jätte bra då allt matbröd är slut och alla vill ha frukost imorgon.

¤Sökt ett jobb, man ska inte förta sig och söka för många på engång. Tänkte ju plugga i vår igen om jag kommer in på högskolan, så jag söker bara jobb som kan tänkas kombineras med plugg.

¤Varit duktig och började laga mat i tid så Johan hann med att äta innan han åkte till jobbet. Jösses vilken snäll fru jag är....


Nu har jag varit så duktig i dag så nu tänker jag inte göra något mera förutom att se till att barnen kommer i säng. Dom är urtrötta och de flesta vet nog hur sådana barn är i humöret (rätt dystert), nä, i säng med dom bara.....

Sen ska jag ägna resten av min vakna tid framför TV:n, det är ju "Greys" ikväll och jag tänkte att jag skulle vara vaken hela programet, vilket jag inte tror att jag lyckas med.

Av Sofi - 28 november 2007 08:29

Fast bara lite, resultaten ifrån helgen blev inlagda plus att jag fixade dit Wagge (Nattsmygarns Wagarashi) på till salusidan, han skulle kunna bli en jätte mysig petkille i rätt händer eftersom han nu inte ska gå i rasavel pga att han utvecklat ett litet pälsriktningsfel, tråkigt men tyvärr sådant som händer ibland på de vita. Hans linjer på mammans sida är helt nya i min avel och fungerade tydligen inte ihop med pappans, nu vet jag det och tar med mig det i vidare avelsarbetet.

Men iallafall, någon som är intresserad av en asmysig hane så hör av dej i såfall.


Har gått in på Facebook och tittat igen, passar bättre nu när vi har internet på riktig väg. Men jag tycker det ser bra krångligt ut fortfarande, ska fortsätta titta och se om jag får något grepp om det annars så lägger jag ner det.

Ovido - Quiz & Flashcards