Alla inlägg den 27 november 2007

Av Sofi - 27 november 2007 18:30

Sådär ja. Då har jag fixat iväg anmälan för marsvinsutställningen i Västerås den 15/12, tror inte att jag kommer att vara där själv utan skickar mina djur med goda vänner som åker. Jag har lite tidsbrist den helgen, på lördagen är det inte bara marsvinsutställning utan också luciatåg med ena sonen, vilket jag självklart vill vara med på, söndagen är det hundutställning (Hund-07), då ska Himmla och jag in i ringen och visa att vi finns. Nåväl, anmälan är gjord så djuren kommer iväg iallafall, det är bra.


Idag har vi haft det lite kyligt och mörk, ett inplanerat strömavbrott har det varit i hela Julita, här inne har det varit varmt och mysigt då vi eldar i kamin, men ute hos marsvinen var det lite kyligare, men med mat och mycket hö så gick det ingen nöd på dom och nu så är strömen tillbaka sedan flera timmar så nu är värmen och lyset tillbaka.

Ovido - Quiz & Flashcards