Alla inlägg den 31 december 2008

Av Sofi - 31 december 2008 12:13

firade Johan och jag 10 år som förlovade, detta firade vi stort genom att måla i hallen och bära hem yttligare saker som vi haft förvarade hos svärmor & svärfar i över ett år. Romantiskt eller hur? Nåväl, det blev lite trevligare i hallen och nästan alla av mina älskade böcker kom hem (innan jag började läsa på högskolan läste jag massor), samt tavlor, stora byrån till Lovisa och lite annat plock som vi igentligen inte saknat.


Tanken är att vi ska fortsätta  plocka lite idag med, men sjutton vet om jag orkar. Jag har idag på förmiddagen gått en rond mot min boxningssäck och är nu helt mör i bla armarna, men attans vad kul det var och svettigt.


Jo, och i kväll blir det nyårsfirande hos storebror och hans familj tillsammans med goda vänner, ska bli trevligt. 

Ovido - Quiz & Flashcards