Alla inlägg den 23 december 2008

Av Sofi - 23 december 2008 19:23

Och eftersom jag ligger så bra till i min planering finns det tid till att fotografera och lägga upp bilder här.


Har gjort en liten julklapp till hundarna, märgben som blivit lite tillagade i ugnen.

Ser ju smarrigt ut eller hur? Det var tre stycken som iallafall tyckte att det doftade underbart.

De fick faktiskt inte komma in i köket under tiden, men de gjort allt för att se så söta och hungriga ut som möjligt. Från vänster: Himmla, Neo och Heba.


Fick även upp vårat pepparkakshjärta som vi får varje år av en bekant till familjen.

Om vi äter det? Det beror helt på hur länge det hänger uppe, fast barnen bryr sig inte, de skulle kunna äta upp det även efter ett halvår.


Av Sofi - 23 december 2008 15:07

så var håret färgat

jag är helt klart nöjd och belåten.


Pepparkakorna är färdig bakade och skinkan är också klar, undrar vad man ska ta och göra nu då? Ila ner till affären för att köpa julmust, bröd och någon form av mat kanske.

Av Sofi - 23 december 2008 11:28

Lovisa och Liam bakar pepparkakor, tvättmaskinen & diskmaskinen går för fullt och själv tänker jag ta och färga håret i ett försök att bli fin tills imorgon. Skinkan ska jag ta och griljera när barnen är klara med pepparkakorna.


Annars är allt lugnt.

Ovido - Quiz & Flashcards