Alla inlägg den 8 december 2008

Av Sofi - 8 december 2008 17:57

Ja, veckorna bara flyger iväg nu, och helgen som varit likaså, tycker inte att jag har hunnit med någonting alls.


Johan och jag var iallafall iväg på julbord med hans jobb i lördags kväll, en mycket trevlig kväll blev det, dock så åkte vi hem tidigt då jag är en riktig trött mössa och inte orkar vara vaken något länge på kvällarna. Det blir alltid en morgondag och man ska upp tidigt med hundarna.


Annars så är allt som vanligt, dagarna tillbringas utanför UKK:s expedition, som vanligt då (känns som om vi ingår i inventarierna där). Imorgon ska vi, min grupp alltså, bege oss hela vägen till Västerås och skolan där, vi ska ha work shop i pedagogik, lagom kul. Men för att lätta upp stämningen lite så ska vi förena nytta med nöja och jul shoppa lite efteråt och inte att förglömma, äta lunch på skolan, de har en helt underbar salladsbuffé där.


Resten av min kväll ska tillbringas med barnen och hundarna, i lugn och ro.

Ovido - Quiz & Flashcards