Direktlänk till inlägg 30 oktober 2008

Lite Neo bilder

Av Sofi - 30 oktober 2008 15:18

Måste bara visa lite biler på Neo. Han är för go och blir oftast bra när man fångar honom på bild.

Att ligga i soffan och slappa hör ju till när man är faraohund, att sedan ha ett tuggben eller morot att tugga på gör bara saken bättre.

Sedan en ståbild, han är skapligt ivrig på osten jag har i handen, allt som går att ätas ska ätas fort så ingen annan tar det eller matte ångrar sig.

 
 
Annakarin "mormor" till Heba & Neo

Annakarin "mormor" till Heba & Neo

30 oktober 2008 17:00

Han är så stilig, och som en kopia av Qenzo :)
Krya på er alla. Kram Annakarin

http://www.ezhar.com

 
Ingen bild

svintoflickan

2 november 2008 22:41

lite annorlunda att googla på toaletter.ler
vad blev de för glasögon..elias fick recept på nya så vi väntar de ska bli klara..men såå dyrt de är.
vad fina hundarna är!!
kram

 
Michelle

Michelle

5 november 2008 22:17

Han är ju för söt lilla Neo killen men det vet du ju redan.

http://www.nattsmygarns.bloggagratis.se

Från
    Kom ihåg mig
URL

Säkerhetskod
   Spamskydd  

Kommentar

Av Sofi - 4 februari 2009 18:02

kommer att ske på bloggen. Nya kommer att finnas på denna adress: http://kelamiza.blogspot.com/   Avslutar här med en utmaning som jag hittade på Himmlas uppfödares blogg. Jag brukar inte delta i utmaningar men den här är faktiskt helt i min smak och...

Av Sofi - 1 februari 2009 16:16

är jag i dag än vad jag varit tidigare i helgen, har legat nedbäddad i soffan under täcket både fredag och lördag, yr och ont i huvudet som bara den. Idag är det som sagt bättre och jag har kunnat sitta vid datorn och titta runt lite, anmält till en ...

Av Sofi - 30 januari 2009 18:45

Vaknade och hade ont i huvudet och på den vägen är det. Dagen har tillbringats i soffan under täcket, japp, jag fryser fast vi har eldat och har hela 22 grader inne, alvedon har tagits med jämna mellanrum för att hålla huvudvärken på rätt sida om smä...

Av Sofi - 26 januari 2009 12:09

Heba och Lena tar en liten paus i lekandet.

Av Sofi - 26 januari 2009 10:19

Jodå, redan på förmiddagen tog jag med mig Heba för en tripp till Västerås för att hälsa på Michelle, hundarna och katterna. Heba blev mycket glad över att få träffa sina kompisar Lady och Lena, båda av rasen Italiensk vinthund. Det blev en hel del l...

Ovido - Quiz & Flashcards