Alla inlägg den 24 oktober 2008

Av Sofi - 24 oktober 2008 11:13

Idag är jag helt slut, vägrade gå upp och fixa iväg Max och Patric till skolan, det fick Johan göra, han är ledig idag så det passade fint. Liam är också ledig idag och Lovisa är fortfarande sjuk, har tid till doktorn på måndag om hon fortfarande är dålig då.


Anledningen till att jag är total slut och trött idag är att vi hade sals tenta igår och den var inte att leka med kan jag säga, fy f---n. Vi fick sitta från 9.15 till 14.00 och det är lång tid, jag brukat alltid vara klar igod tid men inte igår, jag blev klar 10 minuter i två och då var jag absolut inte sist ut ur salen, vissa blev inte ens klara. 10 sidor skrev jag, utan paus, och idag känns det som om jag har träningsverkt i hela kroppen. Nu är det bara att hålla alla tummar som går att den blir godkännd annars måste jag skriva om ALLT..... inte så kul.


Idag har jag inte planerat något alls utan ska bara ta det lugnt och njuta av att jag inte behöver läsa eller tänka på något alls inför skolan.


LEDIGT!!!!!

Ovido - Quiz & Flashcards