Direktlänk till inlägg 18 oktober 2008

Utställningen i Skogås

Av Sofi - 18 oktober 2008 19:33

Ja jisses vilken dag det blev. Kan inte annat än säga att jag är så nöjd med hur det blev.


Hade trevligt sällskap av Annsofie som hade med sig Heba och Michelle och hennes lilla Italienar tik Lena.


Först ut i ringen för dagen var jag och Neo, vi fick superfin kritik med bara lovord. Sedan var det dax för Heba som Michelle var snäll och visade, lika fin kritik blev det där. När det sedan var dax för domaren att välja BIR och BIM så knep Heba BIR och Neo blev BIM båda med HP. Behöver jag säga hur glada och stolta Johan och jag blev över våra små guldklimpar.


Efter en lång väntan så var det så äntligen dax för baby finalen och Heba fick springa i ringen igen, även denna gång tillsammans med Michelle och de två gjorde ett sådant fin jobb att det slutade med en BIS 2 baby placering. Jag är så stolt och lycklig och givetvis tacksam och glad över att Michelle ville visa våran Heba.


Och ja Himmla visades också, men det är bara att inse att inomhus utställningar inte är hennes grej, hon gillar absolut inte atmosfären och ljudet som blir. Vi ser framemot kommande sommar och kör på då istället.


Tack alla för denna trevliga dag, ni vet vilka ni är.

 
 
Ezhar Faraohundar

Ezhar Faraohundar

18 oktober 2008 19:51

Grattis!
Kram Annakarin

http://www.ezhar.com

 
Michelle

Michelle

19 oktober 2008 23:57

Visst var det kanonkul med både Heba och Lenas resultat igår. Fortfarande är det lite svårt att fatta att det gick så himla bra.

http://www.nattsmygarns.bloggagratis.se

 
Ingen bild

Setesh med familj

20 oktober 2008 15:40

Grattis!!!strålande!

 
Anna

Anna

21 oktober 2008 16:38

GRATTIS till de smås framgångar!!!

Vi vill ju se bilder på dem också ;-)

kram Anna

http://www.ginga.se

 
Sabina

Sabina

23 oktober 2008 19:23

Grattis än en gång!!!!! Superkul, jag är sååå glad för eran skull! Sen måste vi ju träffas snart igen, eller hur. Wilma & Magnus träffade ju Lovisa iallafall på kaninhoppningstävlingen. Magnus filmade henne när hon hoppade med Fluffy, så det har jag sett. Hälsa att det såg superbra ut.
//Sabina

http://cindra

Från
    Kom ihåg mig
URL

Säkerhetskod
   Spamskydd  

Kommentar

Av Sofi - 4 februari 2009 18:02

kommer att ske på bloggen. Nya kommer att finnas på denna adress: http://kelamiza.blogspot.com/   Avslutar här med en utmaning som jag hittade på Himmlas uppfödares blogg. Jag brukar inte delta i utmaningar men den här är faktiskt helt i min smak och...

Av Sofi - 1 februari 2009 16:16

är jag i dag än vad jag varit tidigare i helgen, har legat nedbäddad i soffan under täcket både fredag och lördag, yr och ont i huvudet som bara den. Idag är det som sagt bättre och jag har kunnat sitta vid datorn och titta runt lite, anmält till en ...

Av Sofi - 30 januari 2009 18:45

Vaknade och hade ont i huvudet och på den vägen är det. Dagen har tillbringats i soffan under täcket, japp, jag fryser fast vi har eldat och har hela 22 grader inne, alvedon har tagits med jämna mellanrum för att hålla huvudvärken på rätt sida om smä...

Av Sofi - 26 januari 2009 12:09

Heba och Lena tar en liten paus i lekandet.

Av Sofi - 26 januari 2009 10:19

Jodå, redan på förmiddagen tog jag med mig Heba för en tripp till Västerås för att hälsa på Michelle, hundarna och katterna. Heba blev mycket glad över att få träffa sina kompisar Lady och Lena, båda av rasen Italiensk vinthund. Det blev en hel del l...

Ovido - Quiz & Flashcards