Alla inlägg den 25 september 2008

Av Sofi - 25 september 2008 17:42

Jo dagarna rusar iväg och det är fullt upp med skolan.


Den här veckan har vi haft pedagogik och jag varit i Västerås på skolan där, det tar lite extatid i resa och vi har haft rätt mycket att göra. Kan även säga att pedagogiken är jobbig, kanske beror det på att jag är trött och hängig pga en envis förkylning som vägrar att ge sig. Imorgon är iallafall sista dagen med pedagogik, då ska vi ha redovisning, sen kör vi igång med kemi och biologi nästa vecka.


Nu sak jag ta och lägga mig tillrätta i soffan med någon litteratur, nässpray, pappersnäsdukar, halstabletter och en varm mugg med te.

(Llite synd är det om mig, eller hur?)

Av Sofi - 25 september 2008 17:39

Har fått liten uppdatering från våran Franska lilla tös Chépé, allt går bara bra för familjen och henne.

Inga olyckor inne senaste veckan och hon är populär både bland grannar och gästerna i familjens verksamhet.

Bilden på Chépé i solen säger väl allt.

Ovido - Quiz & Flashcards