Alla inlägg den 4 september 2008

Av Sofi - 4 september 2008 19:44

om det inte är dax nu, ja för förkylning alltså, känner nu att jag under senaste timmen har fått redigt ont i halsen och näsan har börjat rinna. Men hallå, jag har inte tid och vill inte vara förkyld, vill ju orka åka till skola.


Just nu håller vi på med matematik i skolan och det tycker jag är jätte kul. Idag har vi fixat och trixat med trianglar och annat, samt att vi fick lite tips och råd hur man går tillväga när man har elever.

Imorgon har vi mera matematik, fast på förmiddagen och med en annan lärare, men hon är jätte bra hon också, det ser jag fram emot.


På eftermiddagen i morgon åker Johan och hämtar hem våra nya soffor och sen blir det till att bygga ihop och möblera om i vardagsrummet.


Bara att hålla tummarna att halsen och näsan lurar mig och jag håller mig frisk, har ju som sagt varken tid eller lust att bli liggande i någon hemsk förkylning. 

Ovido - Quiz & Flashcards