Alla inlägg den 9 september 2008

Av Sofi - 9 september 2008 18:55

Jodå, det började redan igår. Liam vaknade och var jätte snorig redan natten till igår, så han fick vara hemma med Johan. Själv släpade jag mig iväg till skolan, snorig och med en märklig bomullsliknande känsla i huvudet, tur att det bara var halvdag i skolan för rackarns så trött jag var när jag åkte hem.


I natt så var Liam orolig och har sprattlat rutn i sängen och själv så vaknade jag med huvudvärk, och den gav inte med sig förrän vid lunch, men inte helt, den ligger och lurpassar så jag måste ta det lugnt.


Har ändå lyckats gjort min skriftliga uppgift och mailat in den till läraren, jag har läst endel av det som ska läsas, så lite har jag ändå gjort. Men nu tänker jag inte göra mer utan ska koncentrera mig på att bli helt huvudvärks fri tills imorgon, har halvdag i skolan och det är ny ämnes introduktion som jag känner att jag måste vara med på. Vill inte missa för mycket för det blir så svårt i fortsättningen då.

Ovido - Quiz & Flashcards