Direktlänk till inlägg 23 november 2008

Helgen snart slut

Av Sofi - 23 november 2008 16:04

Och full fart har det varit. I fredags så hade jag först på dagen redovisning vilket gick utmärkt och det kändes bara bra, på kvällen blev det badminton med barnen, jätte kul hade vi.


Lördagsmorgonen slappade vi och tog det lugnt för att vid lunch åka iväg till badhuset. Jag tog den första halvtimmen för mig själv och motionssimmade, och vad skönt det var att simma, det var ett bra tag sedan jag var till badhuset måste jag erkänna. Sen blev det lek och bus med barnen, fika paus och sedan ännu mera bus, som avslutning så satte vi oss i bubbelbadet och slappnade av. Hela familjen var trötta och nöjda när vi kom hem och kvällen tillbringades framför en film på TV:n.


Idag har jag varit iväg och handlat lite småsaker som behövs till barnens adventskalendrar, behöver börja på att slå in alla små paket för det är ju som bekant snart 1:a december. Hittade även lite julklappar till Liam och min gudson O. Max och Johan har varit inne till Katrineholm på förmiddagen där Max tränar ishockey varje söndag, idag tog de vist kort för hemsidan och anslagstavlan, väntar med spänning på att få se resultatet, barnen ser helfestliga ut i sina hockey kläder. Nu på eftermiddagen har vi varit och gratulerat Johans ena syster som idag fyller år.


Annars så har vi inte gjort så mycket i helgen ; ) 

 

Från
    Kom ihåg mig
URL

Säkerhetskod
   Spamskydd  

Kommentar

Av Sofi - 4 februari 2009 18:02

kommer att ske på bloggen. Nya kommer att finnas på denna adress: http://kelamiza.blogspot.com/   Avslutar här med en utmaning som jag hittade på Himmlas uppfödares blogg. Jag brukar inte delta i utmaningar men den här är faktiskt helt i min smak och...

Av Sofi - 1 februari 2009 16:16

är jag i dag än vad jag varit tidigare i helgen, har legat nedbäddad i soffan under täcket både fredag och lördag, yr och ont i huvudet som bara den. Idag är det som sagt bättre och jag har kunnat sitta vid datorn och titta runt lite, anmält till en ...

Av Sofi - 30 januari 2009 18:45

Vaknade och hade ont i huvudet och på den vägen är det. Dagen har tillbringats i soffan under täcket, japp, jag fryser fast vi har eldat och har hela 22 grader inne, alvedon har tagits med jämna mellanrum för att hålla huvudvärken på rätt sida om smä...

Av Sofi - 26 januari 2009 12:09

Heba och Lena tar en liten paus i lekandet.

Av Sofi - 26 januari 2009 10:19

Jodå, redan på förmiddagen tog jag med mig Heba för en tripp till Västerås för att hälsa på Michelle, hundarna och katterna. Heba blev mycket glad över att få träffa sina kompisar Lady och Lena, båda av rasen Italiensk vinthund. Det blev en hel del l...

Ovido - Quiz & Flashcards