Alla inlägg den 20 november 2008

Av Sofi - 20 november 2008 19:50

Håller på att fin putsa på detaljerna i min del inför redovisningen, små komihåg lappar skrivs, det är endel siffror att komma ihåg.


Lovisas utv.samtal gick bra och vi ska jobba på för att bättre betygen, vilket jag tror ska gå utan några större problem om vi hjälps åt alla här hemma för att nå det målet.


Nä här finns ingen tid att sitta och slösa bort värdefull tid.


Av Sofi - 20 november 2008 08:17

det är ute idag då. Det var riktigt spännande att gå till skola och dagis för att lämna pojkarna idag, kändes som om man skulle dra på rumpan för varje steg man tog, lägg sedan lite tidspress på det, spännande värre. Kom dock hem igen utan några som helst missöden och det är ju bra.


Idag ska jag förbereda min del av våran muntliga redovisning som min grupp har i morgon, ska inte vara några problem men man vet ju aldrig. Sedan ska jag skriva iordning schemat till dagis för Liams del, alltid en massa pyssen och tänka innan det blir klart. Utvecklingssamtal för Lovisa, måste mao bryta mig in i den igenfrysta bilen även idag, skulle gärna sluppit det.


Ovido - Quiz & Flashcards