Alla inlägg den 28 november 2008

Av Sofi - 28 november 2008 17:18

Dagen inleddes med adventsmorgon, dvs först ett besök i kyrkan för att lyssna på prästen och när barnen sjunger (en årlig tradition) sedan vidare till skolan där vi föräldrar adventsfikar tillsammans med våra barn. I år var jag med Patric i hans klass och Johan var med Max, lika trevligt och mysigt är det varje år.


Efter fikat så åkte jag iväg till skolan och mötte mina kära gruppkamrater, vi har nu inlett arbeter i tema 2. Idag var vi riktigt produktiva och kom en bit på väg, men vi har mycket kvar och många ideer i våra huvuden. Klockan 14 så plockade vi ihop och jag gick två trapper upp till min träning och lyckades få in min halvtimmes träning innan lokalen stängde.


På väg hem stannade jag på Bygg Max och köpte överdelen till dörrkarmen som ska vara till nya toalett dörren, sen bar det av raka vägen hem. I kväll är planen att alla gardiner som ska upp imorgon ska hittas, vilket inte är det lättaste för jag har upptäckt att gardinerna inte ligger på samma ställe och jag vet i sjutton inte var jag mer ska leta nu, men det är bara att fortsätta leta. Kul kväll jag ska ha då.

Ovido - Quiz & Flashcards