Alla inlägg den 28 juni 2007

Av Sofi - 28 juni 2007 19:04

Idag så har det planterats i rabatten, blommorna ska växa där och inte maskrosor, det blir nog fint där nästa år. Gräset klipptes i förrgår så det ser riktigt skapligt ut på tomten, upptäckte att Lovisa lyckats kapa en av mina tre buxbomar med marken, inte lika kul då de växer vansinnigt långsamt. Nu vill jag få ledigt i min planering för att åka till handelsträdgården och inhandla lite mera roliga plantor till rabatten nu, bla en rosbuske.


Inga marsvinsbäbisar i dag heller men det börjar närma sig på 3 honor. Min högsta önskan är att min crestade d.e white hona Pennyroyal ska visa sig vara dräktig inom en snar framtid, men jag börjar misstänka att hon har blivit steril.


Hundarna är ovanligt lugna i dag, sovit nästan hela dagen, eller inte...dom var ute 2 timmar på tomten och lekte, dom har nog inte varit så ovanligt lugna trots allt.


Nu väntar en helt vanlig kväll, med tjurigt trötta barn som inte vill sova, för trötta det är dom ju inte.



Av Sofi - 28 juni 2007 14:48

Måste ju visa en annan go bild. Liam när han sover middag på sin favvo kudde, Himmla. 

Av Sofi - 28 juni 2007 14:31

Sådär så, nu har jag uppdaterat både hundarnas och marsvinens hemsida. Himmlas sista utställnings resultat var inget kul för det gick inte bra, skyller på dåligt väder och att hon blir stel då, bra ursäkt eller hur? Nåväl, jag tränar på med henne och satsar på Västerås utställningen, då attans.


Nu ska vi göra oss iordning för simskolan, nedräkningen är i full gång, näst sista dagen idag.






Ovido - Quiz & Flashcards